Piotrek - 26-08-2009 15:16:38

Poniższy regulamin to zbiór zasad, które obowiązują na FORUM. Ich nieprzestrzeganie będzie karane ostrzeżeniami lub kasowaniem spornych postów bez wcześniejszego powiadomienia.

Regulamin:

I. OGÓLNE ZASADY

1. Warunkiem uzyskania statusu użytkownika na FORUM jest pomyślne przejście procesu rejestracji. Dodatkowo użytkownik FORUM może udostępnić innym własny adres e-mail, swój numer GG, zdjęcie, opis zainteresowań, etc. Informacje te będą wyświetlone w profilu użytkownika. Zdjęcie (Avatar) będzie publikowane przy każdej wiadomości wysłanej przez użytkownika. Użytkownik ma prawo edytować, zmieniać i kasować swoje dane rozpowszechniane w profilu użytkownika.

2. Nie zamieszczaj na FORUM telefonów i adresów innych uczestników serwisu bez ich zgody. Takie postępowanie jest naruszeniem ich prywatności i złamaniem ustawy o ochronie danych osobowych.

3. Nie atakuj innych uczestników dyskusji w swoich wypowiedziach.

4. Wiadomości wysłane przez uczestników FORUM są publikowane natychmiast. Nie są więc sprawdzane przez Administratora ani Moderatora. Jeżeli jednak pojawią się treści obraźliwe, wulgarne, niesmaczne, etc. zostaną one usunięte, względnie ocenzurowane bez uprzedzenia autora. Moderator ma prawo przyznać ostrzeżenie za wulgaryzmy, treści niesmaczne lub obraźliwe.

5. Na FORUM nie zamieszczamy reklam stron i forów, które propagują piractwo fonograficzne (posiadają linki do pirackich mp3). Reklamy takie będą natychmiastowo kasowane.

6. Użytkownicy, którzy po 2 miesiącach od daty rejestracji nie mają na swoim koncie ani jednego posta będą kasowani!
6a. Użytkownicy, którzy w przeciągu 2 miesięcy nie zostawili ani jednego posta będą kasowani!
6b. Użytkownicy, którzy posiadają posty lub tematy wyłącznie w dziale Ogłoszenia lub Offtopic i dodatkowo nie są one związane z tematem wiodącym forum będą kasowani. Założone przez nich wątki zostaną usunięte z forum.

7. Posty na Forum piszemy w języku polskim, z użyciem (w miarę możliwości) polskich znaków. Teksty nieskładne, niegramatyczne, zawierające literówki, a co za tym idzie trudne do odczytania i zrozumienia będą usuwane. Moderator ma prawo przyznać ostrzeżenie za posty pisane niezgodnie z zasadami języka polskiego.

8. Na forum nie zamieszczamy linków do pirackich plików dźwiękowych i video.

9. Wszelkie uwagi związane z funkcjonowaniem forum, moderacją i administracją (np. propozycje zmian, wyjaśnianie przyczyn usunięcia lub zablokowania tematu, awarie) należy kierować za pomocą prywatnych wiadomości do osób odpowiedzialnych za poszczególne działy i zagadnienia. Wszelkie tematy oraz posty związane z działalnością moderatorów i administracji będą usuwane.

11. Moderator lub administrator ma prawo przyznać ostrzeżenie jeśli uzna, że użytkownik łamie któryś z punktów regulaminu. Moderator ma obowiązek podać powód, dla którego przyznaje ostrzeżenie.

12. Moderator lub administrator ma prawo usuwać posty i tematy. Ma również prawo do przesuwania tematów do innych działów, blokowania i scalania tematów w jeden, zawsze podając przyczynę prowadzonych działań.


II. BAN


1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

5. Etapy otrzymywania bana.
Administrator i Moderatorzy mogą dawać ostrzeżenia za łamanie regulaminu. O tym jaki to ban decyduje liczba ostrzeżeń, a wygląda to tak:
1 ostrzeżenie = upomnienie o złamaniu regulaminu.
2 ostrzeżenie = ostatnie upomnienie o złamaniu regulaminu i możliwy jedno dniowy ban.
3 ostrzeżenie = Ban na 3 dni.
4 ostrzeżenie = Ban na 7 dni.
5 ostrzeżenie = Ban na 15 dni.
6 ostrzeżenie = Usunięcie konta z forum i brak możliwości ponownego zarejestrowania się.

Jest też możliwość odrobienia minusów (ostrzeżeń) poprzez pomoc na forum np w dziale 'Pomoc naukowa', każdy kto wrzuci jakieś przydatne materiały dostanie punkt dodatni który niweluje jedno ostrzeżenie. Punkty dodatnie jak i ujemne przyznaje Administrator i Moderatorzy.

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Skargi, Prośby, Pytania.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.


Regulamin nie podlega dyskusji.
Wszelkie uwagi dotyczące łamania punktów regulaminu kierować należy do Administratora i Moderatorów forum.

GotLink.pl